Avaya Communications

ipoffice

Avaya IP Office

Avaya IP Office biedt u een volwaardige IP-telefonie oplossing die wat betreft betrouwbaarheid kan wedijveren met die van traditionele systemen. Daarnaast biedt Avaya IP Office de flexibiliteit die nodig is om aan de behoeften van verschillende organisaties, zowel wat betreft omvang als werkwijze, te voldoen. 

Als een geleidelijke overstap naar IP-telefonie wordt beoogd, kan Avaya IP Office functioneren als een traditioneel telefoonsysteem zodat geleidelijk overgestapt kan worden naar volledig Voice over IP
Uiteraard kan de Avaya IP Office ook gelijk als volledige IP-telefonie oplossing worden ingezet.
Bedrijven en filialen die op meerdere locaties zijn gevestigd, kunnen alle IP-voordelen benutten via externe toegang tot de Avaya IP Office-oplossing.U
itgebreide faciliteiten, bijvoorbeeld ten behoeve van het klantencontactcentrum (ACD).
Het Avaya IP-Office platform is op meerdere manieren in te zetten.

Als telefoonsysteem

Een volledige PBX (telefooncentrale) met honderden mogelijkheden. Er kunnen maximaal ongeveer 350 toestellen op aangesloten worden. Het systeem ondersteunt diverse standaarden en protocollen. Er is een uitgebreide reeks toestellen beschikbaar (ook draadloos), maar ook softphones behoren tot de mogelijkheden.

Als messaging server

In deze hoedanigheid biedt het systeem onder meer: voicemail, automatische telefoniste, Unified Messaging, gespreksopname en IVR-toepassingen.

Als contactcentrum

Zowel voicemail, als e-mail en webchat kunnen in het contactcentrum gerouteerd worden. Realtime informatie kan via wallboards weergegeven worden en uiteraard is het mogelijk om op basis van deze informatie direct maatregelen te nemen. Daarnaast verzamelt het systeem informatie voor management rapportages. Een koppeling met een klantendatabase behoort tot de mogelijkheden.

Als data/internetoplossing

De Avaya IP Office biedt geïntegreerde LAN-poorten met twee snelheden om computers te verbinden en snelle verbindingen met het internet te realiseren. Daarnaast beschikt het systeem over een geïntegreerde firewall, RIP-2 ondersteuning, remote access server, VPN-ondersteuning met IPSec en L2TP.

Voor thuiswerken, kleine kantoren of filialen

Gebruik de IP Office-Small Office Editie voor kleine kantoren, bijkantoren en telewerkers. Verbind uw locaties in één telefoonsysteem met centraalbeheer.

Als conferentie-oplossing

Een eigen conferentie-oplossing kan zeer rendabel zijn als u op dit moment gebruik maakt van externe conferentiediensten. Bovendien kan telefonisch vergaderen een flinke besparing opleveren op uw reis- en verblijfkosten en verhoogt het de productiviteit van uw medewerkers.


Kenmerken Avaya IP 500 series
  • Capaciteit: 8 tot 270 toestellen
  • Inkomende lijnen: Tot 240 digitale (PRI/E1) en 16 ISDN2 lijnen
  • Telefoons: Traditionele, IP, pc-gebaseerde IP softphones en draadloze telefoons
  • Conference Bridge: Maximaal 64 deelnemers per conferentiegesprek. Flexibiliteit om meervoudige, gelijktijdige conferentiegesprekken op te zetten. Maximaal 2 conferentiegesprekken met 64 deelnemers.
  • Lokaal netwerk/internettoegang: Integrale IP router, firewall, internettoegang.
  • Automatic Route Selection.
  • Contactcentrum: ondersteuning voor voice, e-mail en webchat (via Compact Contact Center)
  • Messaging: VoiceMail Lite en VoiceMail Pro leveren een aantal opties waaronder (op VoiceMail Pro) gezamenlijke toegang tot voicemail en e-mail.
  • Netwerkkoppeling: VPN-ondersteunende L2TP en IP Sec voor veilige site-naar-site communicatie.
  • Systeembeheer: Microsoft Windows-gebaseerd pc configuratie middels SNMP Proactieve controle op afstand.

 

Prijzen op aanvraag